משלוח חינם עד הבית ברכישה מעל ₪350

MONTHLY LIST

ה- MONTHLY LIST הוא בלוק כתיבה בעל 30 דפי תכנון חודשיים שיעזרו לך לסדר את הלו”ז החודשי שלך בצורה הכי פרקטית שיש! בזכות לוח התכנון הזה, תוכלי לקבל זווית ראייה ממעוף הציפור על איך החודשים שלך צפויים להראות. בלוק התכנון עשוי מנייר סופר איכותי שכיף לכתוב עליו! 

84

קיים במלאי

לוח התכנון החודשי הזה, הוא הכלי שאנחנו אוהבות להשתמש בו כדי לראות את החיים שלנו מזוית מאקרו. ההמלצה שלנו היא לעבוד מגדול לקטן – מתכנון שנתי>לתכנון חודשי>לתכנון שבועי>לתכנון יומי – ולכן אנחנו ממליצות לעבור בקטגוריית המארזים המשתלמים שלנו, שם יש מארזים של כל לוחות התכנון שתצטרכי כדי לתכנן בצורה מיטבית. 

**כל הלוחות בסטודיו מיוצרים תחת הקפדה ושמירה על ערכים סביבתיים

לוח התכנון עשוי מנייר כותנה איטלקי ממוחזר, מאוד איכותי וכיפי לכתיבה, במשקל 120 גרם. תחשבי על זה רגע – בבלוק התכנון יש 30 דפים, בשנה יש 12 חודשים. לכמה זמן הלוח הזה יספיק לך?

  • כ-30 דפי תכנון חודשיים לא מתוארכים.
  • נייר כותנה איטלקי, ממוחזר ואיכותי במשקל 120 גרם.
  • מידה- A4
המוצרים שלנו יגיעו אלייך עד 7 ימי עסקים, לא כולל יום הרכישה.
עלות משלוח עד הבית – 26 ש”ח.
ההפצה מתבצעת לכל אזורי הארץ ללא הבדל עלות/ זמן הגעה.
ברכישה מעל 350 ש”ח תקבלי מאיתנו משלוח עד הבית חינם.
קיימת אופציית איסוף ללא תוספת תשלום מבית האריזה שלנו שנמצא בתל אביב.
אנו עושות את מירב המאמצים כדי שהחבילה שלך תגיע אלייך בהקדם אך לא נוכל להיות אחראיות לכל איחור באספקת המוצר בעקבות כל סיבה שהיא.

זה מה שאחרות חשבו

#

טיפרקטי ממני

  1. כדי שהשימוש בלוח הזה יהיה אפקטיבי במיוחד, השתמשי בו לציון אירועים מיוחדים, כאלה שחורגים מהשגרה הרגילה שלך, או כאלה שאת צריכה לנכוח בהם פיזית. תזכורות לימי הולדת למשל, עדיף שתכתבי במקום אחר (או בצד שמאל של הלוח שם יש מקום לכתוב מה שתרצי!)
  2. בשביל להיות לגמרי “על זה” – מקמי את לוח התכנון החודשי במקום נגיש במשרד או חלל העבודה שלך, כדי שתמיד תוכלי לדעת מה הדבר הגדול הבא שמחכה לך החודש!

נשים אחרות התעניינו גם באלו

הצטרפי לניוזלטר וקבלי 10% הנחה לרכישה הראשונה שלך באתר

הקופון מחכה לך בתיבת המייל