משלוח חינם עד הבית ברכישה מעל ₪350

איך נעדכן על העלאת מחירים?

קודם כל, איזה כיף שהגעת לרגע הזה שאת מעלה מחירים בעסק. בעיניי זה אחד הרגעים הכי מרגשים.
זה יכול להיות נושא שמתלווים אליו רגשות טעונים ולא נעים לנו לדבר עליו. אני מציעה לך לבדוק איתך אם את מרגישה שלא נעים לך בגלל שאת לא מאמינה שמגיע לך את הסכום שאת רוצה לגבות, או להרוויח כמו שאת רוצה.
אם את לא תהיי שם בשביל לגבות את מה שמגיע לך, אף אחד לא יעשה את זה בשבילך.

העסק שלך הוא מימוש השליחות שלך בעולם, זו הדרך שלך להביא לעולם את האור הייחודי שלך, בעיניי זה חטא אם את לא מאפשרת לאנשים להינות ממה שיש לך להציע. לכן, את לא צריכה להתנצל על זה שאת גם נהנת מהעשייה שלך וגם מרוויחה ממנה כסף, זו הדרך שלך לצמוח ולהפיץ את האור הייחודי שלך.

ברגע שתקבלי את זה שיש אנשים שיחשבו שהמחיר שלך גבוה מידיי ואולי הם לא קהל היעד שלך יהיה לך הרבה יותר קל יותר לגבות איזה מחיר שרק תרצי.

כפי שהבנת, העלאת מחירים מתחילה קודם כל בתודעה, העלאת מחיר זה תהליך של אמונה בדרך שלך ובערך שאת נותנת לעולם וללקוחות שלך. ברמה הפרקטית את נדרשת להבין מה הן עלויות תפעול העסק שלך ומה המטרות שחשוב לך להשיג גם בעסק וגם בחיים האישיים.
ברגע שאנחנו מבינות שהעלאת מחירים היא תהליך עמוק, רגע הבשורה ושליחת ההודעה ללקוחות הופך להיות שולי.

עם זאת, יש לי כמה המלצות שיכולות לעזור לך לעשות את זה ביותר קלות.
#01 חשוב לשקף את המצב, ולא להתנצל. תוכלי לנסח משהו כמו “היי אהובה, מעדכנת אותך שהעלות של פגישה מתעדכנת לX. אשמח מאוד שנמשיך את הדרך שלנו יחד.”
זכרי שזו הדרך שלך להפיץ את הידע שלך לעולם, הלקוחה שלך רוצה בשירות/במוצר שאת מוכרת לה.

#02 פעלי מתוך אנרגיה גבוהה, ולא מתוך אנרגיה של פחד. כשאנחנו מתחברות לסיבות שלנו לעשייה, ללמה שלנו, הרבה יותר קל לנו לקבל את שאנו ראויות לו. את יכולה ממש לשבת ולחשוב למה חשוב לך לעשות את מה שאת עושה, למה חשוב לך להרוויח X כסף.

#03 יכול להיות שבשביל הלקוחה שלך המחיר הוא בכלל לא אישיו, יכול להיות שיש לך לקוחות שאומרות לך שהיו מוכנות לשלם לך הרבה יותר או שאת צריכה להעלות את המחיר של השירות שלך.

#04 הרבה פעמים שואלים אותי איך יש לי את הביטחון לגבות סכום מסוים ולמה אני כל כך בטוחה שישלמו לי.
מעבר לזה שאני מאמינה במה שאני עושה ובשירות שאני נותנת, אותי מחזקת האמונה והידיעה שהפרנסה שלי מלמעלה.
אני חיה ומתהלכת באמונה שלמה שהפרנסה שלי נקבעה והאחריות שלי היא רק להוציא אותה לפועל. את כמובן יכולה להאמין במי או מה שבא לך גורל, יקום, טבע או בקדוש ברוך הוא… אבל התחושה הזו שלא הכול על הכתפיים שלי
פשוט מ ש ח ר ר ת.

אני עושה את ההכי טוב שלי, והתוצאה הסופית היא כבר ממני והלאה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפי לניוזלטר וקבלי 10% הנחה לרכישה הראשונה שלך באתר

הקופון מחכה לך בתיבת המייל